bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- herkesle iyi anlaşan insan15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- göte giren şemsiye4
- kitap alıntıları2
- frt2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- ciguli kral7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- durduk yere ağlamak2
- japonya8
- gta 62
- kadir inanır'ın vefatı7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- saraca finch house7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- mısır3
entry'ler (132)
Neler verilir bu gözler uğrunadır.
Gülerken kısılan gözlere aşık olmak...
Gene başladım salaklaşmaya, bu kız bende yan etki yapıyor.
Gülerken kısılan gözlere aşık olmak...
Gene başladım salaklaşmaya, bu kız bende yan etki yapıyor.
Sizden çocuğu olsun istiyordur. Uuuuvvv.
Te allahım ya elalemin derdine bak. Lan bayılıyorum bu işszizliğinize.
Te allahım ya elalemin derdine bak. Lan bayılıyorum bu işszizliğinize.
Alıp götürdüğün ömrümün baharları, suçumuz neydi bizim feryadım tanrıya...
Her şey biter herkes unutulur, ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum...
Her şey biter herkes unutulur, ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum...
Bir izmirli için özenilecek durumdur.
Ankaraya felan özendiğimiz yok bizim şehrimiz elbette eşsiz ama şu kar yağış olayı bizi üzüyor lan biz kar göremiyoruz.
Ankaraya felan özendiğimiz yok bizim şehrimiz elbette eşsiz ama şu kar yağış olayı bizi üzüyor lan biz kar göremiyoruz.
https://youtu.be/fRh_vgS2dFE
Şarkısı tıklanma rekoru kıran şarkıcı.
1 hafta önce dinlediğimde 180 milyon idi, şimdi uçmuş. Sadece 1 haftada 1 türkiye izlemiş nerdeyse.
Şarkısı tıklanma rekoru kıran şarkıcı.
1 hafta önce dinlediğimde 180 milyon idi, şimdi uçmuş. Sadece 1 haftada 1 türkiye izlemiş nerdeyse.
Tarif edilecek bi yanı olmayan gündür. Yaşanmadan asla kimse anlayamaz. Gerçekten sevmişsen hele, büyük bir boşlukta hissedersin. Ne yapacağını bilemezsin.
Erkekler ağlamaz demeyin, o da oluyor. Elin telefona gider, lan ne yapsam diye düşünürsün, bir şey diyemezsin... Ya gençler tarifi yok, yıkıntı günüdür. Darma duman. Alkolu sigarası olan onlara sarılır, ayrıca ne kahvaltı ne öğle ne akşam yemeği, iştah kapanır bir şey yiyemezsin, neyse geçmişi anmak istemiyorum, zamanında olanlar oldu...
Erkekler ağlamaz demeyin, o da oluyor. Elin telefona gider, lan ne yapsam diye düşünürsün, bir şey diyemezsin... Ya gençler tarifi yok, yıkıntı günüdür. Darma duman. Alkolu sigarası olan onlara sarılır, ayrıca ne kahvaltı ne öğle ne akşam yemeği, iştah kapanır bir şey yiyemezsin, neyse geçmişi anmak istemiyorum, zamanında olanlar oldu...
Aşk saçmalamaktır.
Şu zamanda yapılması hoş olur mu acabadır?
Düşünmüyor değilim.
Düşünmüyor değilim.
Güzel, sevimli kızlardır.
Hele bir tanesi var ki allahım allahııııımmm. Aşk eşittir o.
Hele bir tanesi var ki allahım allahııııımmm. Aşk eşittir o.
Böyle olması gerektiğinden.
Ama gene de Bazı dedikodular dönmeye başladı bakalım bi gelişme halinde edit ile burdayım.
Ama gene de Bazı dedikodular dönmeye başladı bakalım bi gelişme halinde edit ile burdayım.
Gidin birilerinden hoşlaşındır.
Çelik-hercai şarkısıdır.
Yılların patlaması olsa gerek.
La oğlum ya, neyse...
La oğlum ya, neyse...
Şu yan sınıftaki minyon kızla tanışıp konuşabilmek.
Yarın halledicem bunu da. Ah o bakışları...
Mutluluk edit: Dün öyle güzel şeyler oldu ki...
Yarın halledicem bunu da. Ah o bakışları...
Mutluluk edit: Dün öyle güzel şeyler oldu ki...
Gerçekten hak edenlerinin kutlu olsundur. Malesef içlerinde bu mesleğe yakışmayan çok var.
Ayrıca bir öğretmen adayı olarak benim de kutlu olsun bari.
Ayrıca bir öğretmen adayı olarak benim de kutlu olsun bari.
iyi olan erkektir. Düşüncelidir karşıdakini üzmemek ister. Benimdir.
Ancak bunu dediğim kızlarda ters etki yaptı ve bana ilgi duyuldu, neden böyle oldu diye sorduğumda benim bu aşık olma diyişim dürtüklemiş duygularını felan filan.
Birini aşık etmek istiyorsanız bu da bi seçenektir ama istemiyorsanız demeyin böyle şeyler sonra ters tepiyor.
Malesef ki ters tepince kötü olan ben oldum, karşılık veremedim dolayısıyla laf yedim...gibi şeyler işte.
Ancak bunu dediğim kızlarda ters etki yaptı ve bana ilgi duyuldu, neden böyle oldu diye sorduğumda benim bu aşık olma diyişim dürtüklemiş duygularını felan filan.
Birini aşık etmek istiyorsanız bu da bi seçenektir ama istemiyorsanız demeyin böyle şeyler sonra ters tepiyor.
Malesef ki ters tepince kötü olan ben oldum, karşılık veremedim dolayısıyla laf yedim...gibi şeyler işte.
Amerika. Net.
Oturup yok canım ülkem manım ülkem şeklinde prim yapamam. Ben seçmedim bu ülkeyi. Amerikaya dünden hazır ve razıyım.
Oturup yok canım ülkem manım ülkem şeklinde prim yapamam. Ben seçmedim bu ülkeyi. Amerikaya dünden hazır ve razıyım.