bugün
- kategori hashtag
- birader beyler biraderdirler #BiraderimeDokanma
- tasavvuf #KiTAPOKU
- yunus emre #KiTAPOKU
- gocu ne zaman çaylak olacak sorunsalı #gocunezamançaylakolacak
- macenta rengi #FF00FF
- aslı bekiroğlu #enmagazin
- aslı bekiroğlu #aslibekiroğlu
- tarık pasha #TarıkYalnızDeğildir
- sözlükte yaş ortalamasının düşmesi #iğrenç
- sözlükte yaş ortalamasının düşmesi #troll
- talip emiroğlu #dr
- talip emiroğlu #talipemiroğlu
- meme uzmanı sözlük yazarları #Günlük
- meme uzmanı sözlük yazarları #uzman
- meme uzmanı sözlük yazarları #portföyünüzdeki
- ressam tatiana kirillova saint petersburg sergisi #stieglitzsanatvetasarımakademisi
- ressam tatiana kirillova saint petersburg sergisi #insanadönüştoprağınsesi
- ressam tatiana kirillova saint petersburg sergisi #sanktpetersburg
- ressam tatiana kirillova saint petersburg sergisi #aşıkveysel
- ressam tatiana kirillova saint petersburg sergisi #tatianakirillova
#ak
--spoiler--
akp-mhp liler varken yazmayın cimere şikayet ederler.
--spoiler--
#ak partiliyim apo piçtir. hadi bakalım ben delikanlı çıktım ama sizinkilerden ses duymadık malum süreçte#
Sizinki kim, bizimki kim? Değil miyiz ki aynı vatanın evladıyız; o halde ayrımcılık yapmaya gerek var mı? Bütün siyasilerin Allah belasını versin! Apo piçtir. Görüşenler de öyle... HDP, Dem ve artık ne başka fokun soyu ise; aleni terör destekçisidir. Bunlarla görüşmek -partileri dışında- kahpeliktir; çünkü resmi olarak tanınan bir partimsiler. Bunların kafasına vuracaksın! Elinde silah olanların da silah namlularını bir taraflarına monte edeceksin! Tererü çözmek gayet basit: NATO askerini sok sınıra; az da o gavatların askerleri ölsün! Bak o vakit terör kalıyor mu? Kip diye kesilir. Net.
akp-mhp liler varken yazmayın cimere şikayet ederler.
--spoiler--
#ak partiliyim apo piçtir. hadi bakalım ben delikanlı çıktım ama sizinkilerden ses duymadık malum süreçte#
Sizinki kim, bizimki kim? Değil miyiz ki aynı vatanın evladıyız; o halde ayrımcılık yapmaya gerek var mı? Bütün siyasilerin Allah belasını versin! Apo piçtir. Görüşenler de öyle... HDP, Dem ve artık ne başka fokun soyu ise; aleni terör destekçisidir. Bunlarla görüşmek -partileri dışında- kahpeliktir; çünkü resmi olarak tanınan bir partimsiler. Bunların kafasına vuracaksın! Elinde silah olanların da silah namlularını bir taraflarına monte edeceksin! Tererü çözmek gayet basit: NATO askerini sok sınıra; az da o gavatların askerleri ölsün! Bak o vakit terör kalıyor mu? Kip diye kesilir. Net.
"münevver arslan #AK " kullanıcı hesabıyla yarmıştır,yok ak 47 amk.
gerçek islam bu değil diyen tatli su müslümanlarından daha müslüman olan teror örgütüdür.
evet ustune basarak söylüyorum terör örgütüdür ve müslümandır. ben değilim zaten o yuzden bana hitap etmiyorlar.
eksileyecek olanlara soyle diyeyim, bayraklarinda peygamber mührü var, yaptiklari her işleri ayetlerle aciklayacak kadar islami usulde çalışıyorlar, dediklerine gore gayeleri cihat yapmak, nasheedleri bile islama uygun herhangi bir muzik aleti kullanmiyorlar, sakal giyim falan zaten hepsi sunnete uygun.
bizim twitter biosuna kun fe yekun yazip isminin sonuna #ak ekleyip haftada bir gun cumaya gidip geri kalan gunlerde putperest gibi yasayan sözde tatli su muslumanlari da kendilerine salliyor bunlar islami kotu yansitiyor diye.
bu 3.sinifa giden yeni toplama cikarma ogrenmis bir cocugun matematik profesorune senin bildigin matematik aslinda o matematik degil demesine benziyor. acinasi ve komik.
Edit : alttaki arkadas muhtemelen eksiledi ama guzel bir yorum yapmis. asiri yorumlamak demis. asiri veya hafif din bu sekilde yorumlanabilecek kadar ucu açıksa, yani kotuye kullanilabiliyorsa bunun neresinde tanrisallik neresinde evrensellik.
evet ustune basarak söylüyorum terör örgütüdür ve müslümandır. ben değilim zaten o yuzden bana hitap etmiyorlar.
eksileyecek olanlara soyle diyeyim, bayraklarinda peygamber mührü var, yaptiklari her işleri ayetlerle aciklayacak kadar islami usulde çalışıyorlar, dediklerine gore gayeleri cihat yapmak, nasheedleri bile islama uygun herhangi bir muzik aleti kullanmiyorlar, sakal giyim falan zaten hepsi sunnete uygun.
bizim twitter biosuna kun fe yekun yazip isminin sonuna #ak ekleyip haftada bir gun cumaya gidip geri kalan gunlerde putperest gibi yasayan sözde tatli su muslumanlari da kendilerine salliyor bunlar islami kotu yansitiyor diye.
bu 3.sinifa giden yeni toplama cikarma ogrenmis bir cocugun matematik profesorune senin bildigin matematik aslinda o matematik degil demesine benziyor. acinasi ve komik.
Edit : alttaki arkadas muhtemelen eksiledi ama guzel bir yorum yapmis. asiri yorumlamak demis. asiri veya hafif din bu sekilde yorumlanabilecek kadar ucu açıksa, yani kotuye kullanilabiliyorsa bunun neresinde tanrisallik neresinde evrensellik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar