bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
entry'ler (480)
şaşırtıcı bir şekilde böyle davranış sergileyen kızların çirkin oldukları tespit edilmiştir. hatta büyük bir çoğunluğu çirkinliğini kompleks yaptıklarından dolayı kendilerini güzel olduklarına inandırıp, çirkin olduğunu öngördükleri karşı cinsi kendilerince aşağılama davranışları sergilerler. siktir bile etmeyiniz.
ezbere dayalı sistemin yan etkilerinden biridir.
sinan özen'in bi kasatiydi tam hatırlamıyorum.
makarna ve yağda çakma burger yemek; su yerine cola içmek. 3 gündür su içmediğini farkedip su almak ve suyun bünyede kafa yapması.
klişenin kralıdır. bunu sana biri dedim mi; ne o adamdan hayır bekle ne kendinden.
küçükken inşaata topu kaçan yazarlar çıtayı baya düşürmektedir.
günah olan herşey.
(bkz: korsan orospu)
vergisini veren namuslu orospuların ekmeğiyle oynamamak için lütfen iş üstünde gördüğünüzde hemen yetkililere bildirmeniz insanlık borcudur. (bkz: korsana hayır)
vergisini veren namuslu orospuların ekmeğiyle oynamamak için lütfen iş üstünde gördüğünüzde hemen yetkililere bildirmeniz insanlık borcudur. (bkz: korsana hayır)
çevremizde birçok insan var. insanları birbirinden ayırt edebilmek için onlara ahmet ya da mehmet, kız olursa ayşe isimlerini koyarız.* hatta insan sayısı o kadar çok ki aynı isime sahip milyonlarca insan yaşıyor dünyada. önce insanların isimlerine babalarının adlarını da eklemişiz. (ahmet oğlu mehmet) gibi. bu da yetersiz kaşmış, biz de ne yapmışız; soyadı kanunu çıkarmışız. ismin insanları ayırt etmede yetersiz kaldığını düşünmüşüz. sonra ne olmuş; soyadı da yetmemiş. ne yapmışız; 11 haneli kimlik numarası olayını çıkarmışız. şimdilik yetiyor. mükerrer insan kalmadı dünyada, herkesin yüzü gülüyor, herkes mutlu.
tanrı ismi meselesine gelince; tanrı tektir. biri bize "alinin selamı var" deyince biz de ona doğal olarak "hangi alinin?" diye sorarız, "şehirler arası otobüs terminalinin" cevabını almak için... ama tanrı dediğimizde yunanların mitolojisindeki tanrılara inanmadığımız için hangi tanrı diye sormayız.* hıristiyanlar tanrı diyor biz allah demeliyiz diyebilirsiniz. bu da izlediğiniz yabancı filmlerin etkisinde kaldığınızı gösteriyor.* şimdi elimizde hıristiyan bir arap var. bu arap sizce tanrıya türkçe kökenli tanrı mı desin ingilizce god mu desin yoksa allah mı desin? kararı siz verin...
tanrı ismi meselesine gelince; tanrı tektir. biri bize "alinin selamı var" deyince biz de ona doğal olarak "hangi alinin?" diye sorarız, "şehirler arası otobüs terminalinin" cevabını almak için... ama tanrı dediğimizde yunanların mitolojisindeki tanrılara inanmadığımız için hangi tanrı diye sormayız.* hıristiyanlar tanrı diyor biz allah demeliyiz diyebilirsiniz. bu da izlediğiniz yabancı filmlerin etkisinde kaldığınızı gösteriyor.* şimdi elimizde hıristiyan bir arap var. bu arap sizce tanrıya türkçe kökenli tanrı mı desin ingilizce god mu desin yoksa allah mı desin? kararı siz verin...
ayrıca üşüdüğünde kombiyi yükseltmek yerine sex yaparak ısınmak istiyorsa tadından yinmez.
"hadi oğlum amcalara pipini göster" mantığıyla erkek çocuk yetiştiren bir toplumun yetiştirdiği kız çocuğu örneği. (bkz: hadi kızım amcaların kalıplarına tükür)
Eğer bir kızda bekareti önemsiyorsanız evlenmeden önce güvendiğiniz ya da güvenebileceğiniz bir kız bulmalısınız. Böyle yöntemler uygulayacak kadar güvensizseniz o kıza karşı, bırakın başka kız bulun. bu iş yürümez boşuna oyalamayın kendinizi. ileride bu güvensizliğin hep sıkıntısını çekersiniz. En başta karşılıklı güven olmalıdır diye düşünüyorum ben.
ha sen boşver lan ancık yöntemin varsa söyle yoksa oyalama bizi boşuna diyorsanız anlatıyorum dinle; ilacına gazoz atın bayılınca kaçırın. bir odaya tapınak havası verip kızı odanın ortasına bağlayın. kıza ayin yapıyoruz allah a bir bakireyi kurban vermemiz gerek şimdi o da sensin. bizden son istediğin nedir? ya da son olarak söylemek istediğin birşeyler var mı deyin. söyler zaten. bakire değilse bakire olmadığına sevinecektir o da. ee ama tabi işin aslını öğrenince sizin gibi eşsiz bir eşi kaçırdığı için üzülecek haliyle. siktir edin.
(bkz: çok kötüyüm)
ha sen boşver lan ancık yöntemin varsa söyle yoksa oyalama bizi boşuna diyorsanız anlatıyorum dinle; ilacına gazoz atın bayılınca kaçırın. bir odaya tapınak havası verip kızı odanın ortasına bağlayın. kıza ayin yapıyoruz allah a bir bakireyi kurban vermemiz gerek şimdi o da sensin. bizden son istediğin nedir? ya da son olarak söylemek istediğin birşeyler var mı deyin. söyler zaten. bakire değilse bakire olmadığına sevinecektir o da. ee ama tabi işin aslını öğrenince sizin gibi eşsiz bir eşi kaçırdığı için üzülecek haliyle. siktir edin.
(bkz: çok kötüyüm)
hz. adem'in soyundan geldiğine inanan delikanlımızın köyünde dişi eşekleri ayartırken söylediği cümle.
bütün bir ömür boyu huzur içinde ölebilmek için çalışmış insanları ibnetorca öldürmektir.
trakya yöresinde bayağı kullanılan meşhur bir cümle.
şöyle bir rivayet vardır ki üzerindekiler yırtılmadıkları sürece şişeler konulduğu gibi doldurulurmuş. biz öyle duyduk.
bunu yapanın asıl beynine kan enjekte edilmesi lazımdır.
nazlı ya benimsin ya da ben kara toprağın yeni gübresiyim!..