bugün
- futbol32
- herkesle iyi anlaşan insan18
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- makarnaya sarımsak girer mi3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- deniz baykal7
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- göte giren şemsiye4
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- frt2
- kitap alıntıları2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- ciguli kral7
- deniz göktaş5
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- kadir inanır'ın vefatı7
- japonya8
- durduk yere ağlamak2
- saraca finch house7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- hırvatistan5
- gana3
- gta 62
- ingiltere3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- fransa5
- amerika birleşik devletleri9
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- arjantin3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- senegal3
- norveç3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
entry'ler (480)
şaşırtıcı bir şekilde böyle davranış sergileyen kızların çirkin oldukları tespit edilmiştir. hatta büyük bir çoğunluğu çirkinliğini kompleks yaptıklarından dolayı kendilerini güzel olduklarına inandırıp, çirkin olduğunu öngördükleri karşı cinsi kendilerince aşağılama davranışları sergilerler. siktir bile etmeyiniz.
ezbere dayalı sistemin yan etkilerinden biridir.
sinan özen'in bi kasatiydi tam hatırlamıyorum.
makarna ve yağda çakma burger yemek; su yerine cola içmek. 3 gündür su içmediğini farkedip su almak ve suyun bünyede kafa yapması.
klişenin kralıdır. bunu sana biri dedim mi; ne o adamdan hayır bekle ne kendinden.
küçükken inşaata topu kaçan yazarlar çıtayı baya düşürmektedir.
günah olan herşey.
(bkz: korsan orospu)
vergisini veren namuslu orospuların ekmeğiyle oynamamak için lütfen iş üstünde gördüğünüzde hemen yetkililere bildirmeniz insanlık borcudur. (bkz: korsana hayır)
vergisini veren namuslu orospuların ekmeğiyle oynamamak için lütfen iş üstünde gördüğünüzde hemen yetkililere bildirmeniz insanlık borcudur. (bkz: korsana hayır)
çevremizde birçok insan var. insanları birbirinden ayırt edebilmek için onlara ahmet ya da mehmet, kız olursa ayşe isimlerini koyarız.* hatta insan sayısı o kadar çok ki aynı isime sahip milyonlarca insan yaşıyor dünyada. önce insanların isimlerine babalarının adlarını da eklemişiz. (ahmet oğlu mehmet) gibi. bu da yetersiz kaşmış, biz de ne yapmışız; soyadı kanunu çıkarmışız. ismin insanları ayırt etmede yetersiz kaldığını düşünmüşüz. sonra ne olmuş; soyadı da yetmemiş. ne yapmışız; 11 haneli kimlik numarası olayını çıkarmışız. şimdilik yetiyor. mükerrer insan kalmadı dünyada, herkesin yüzü gülüyor, herkes mutlu.
tanrı ismi meselesine gelince; tanrı tektir. biri bize "alinin selamı var" deyince biz de ona doğal olarak "hangi alinin?" diye sorarız, "şehirler arası otobüs terminalinin" cevabını almak için... ama tanrı dediğimizde yunanların mitolojisindeki tanrılara inanmadığımız için hangi tanrı diye sormayız.* hıristiyanlar tanrı diyor biz allah demeliyiz diyebilirsiniz. bu da izlediğiniz yabancı filmlerin etkisinde kaldığınızı gösteriyor.* şimdi elimizde hıristiyan bir arap var. bu arap sizce tanrıya türkçe kökenli tanrı mı desin ingilizce god mu desin yoksa allah mı desin? kararı siz verin...
tanrı ismi meselesine gelince; tanrı tektir. biri bize "alinin selamı var" deyince biz de ona doğal olarak "hangi alinin?" diye sorarız, "şehirler arası otobüs terminalinin" cevabını almak için... ama tanrı dediğimizde yunanların mitolojisindeki tanrılara inanmadığımız için hangi tanrı diye sormayız.* hıristiyanlar tanrı diyor biz allah demeliyiz diyebilirsiniz. bu da izlediğiniz yabancı filmlerin etkisinde kaldığınızı gösteriyor.* şimdi elimizde hıristiyan bir arap var. bu arap sizce tanrıya türkçe kökenli tanrı mı desin ingilizce god mu desin yoksa allah mı desin? kararı siz verin...
ayrıca üşüdüğünde kombiyi yükseltmek yerine sex yaparak ısınmak istiyorsa tadından yinmez.
"hadi oğlum amcalara pipini göster" mantığıyla erkek çocuk yetiştiren bir toplumun yetiştirdiği kız çocuğu örneği. (bkz: hadi kızım amcaların kalıplarına tükür)
Eğer bir kızda bekareti önemsiyorsanız evlenmeden önce güvendiğiniz ya da güvenebileceğiniz bir kız bulmalısınız. Böyle yöntemler uygulayacak kadar güvensizseniz o kıza karşı, bırakın başka kız bulun. bu iş yürümez boşuna oyalamayın kendinizi. ileride bu güvensizliğin hep sıkıntısını çekersiniz. En başta karşılıklı güven olmalıdır diye düşünüyorum ben.
ha sen boşver lan ancık yöntemin varsa söyle yoksa oyalama bizi boşuna diyorsanız anlatıyorum dinle; ilacına gazoz atın bayılınca kaçırın. bir odaya tapınak havası verip kızı odanın ortasına bağlayın. kıza ayin yapıyoruz allah a bir bakireyi kurban vermemiz gerek şimdi o da sensin. bizden son istediğin nedir? ya da son olarak söylemek istediğin birşeyler var mı deyin. söyler zaten. bakire değilse bakire olmadığına sevinecektir o da. ee ama tabi işin aslını öğrenince sizin gibi eşsiz bir eşi kaçırdığı için üzülecek haliyle. siktir edin.
(bkz: çok kötüyüm)
ha sen boşver lan ancık yöntemin varsa söyle yoksa oyalama bizi boşuna diyorsanız anlatıyorum dinle; ilacına gazoz atın bayılınca kaçırın. bir odaya tapınak havası verip kızı odanın ortasına bağlayın. kıza ayin yapıyoruz allah a bir bakireyi kurban vermemiz gerek şimdi o da sensin. bizden son istediğin nedir? ya da son olarak söylemek istediğin birşeyler var mı deyin. söyler zaten. bakire değilse bakire olmadığına sevinecektir o da. ee ama tabi işin aslını öğrenince sizin gibi eşsiz bir eşi kaçırdığı için üzülecek haliyle. siktir edin.
(bkz: çok kötüyüm)
hz. adem'in soyundan geldiğine inanan delikanlımızın köyünde dişi eşekleri ayartırken söylediği cümle.
bütün bir ömür boyu huzur içinde ölebilmek için çalışmış insanları ibnetorca öldürmektir.
trakya yöresinde bayağı kullanılan meşhur bir cümle.
şöyle bir rivayet vardır ki üzerindekiler yırtılmadıkları sürece şişeler konulduğu gibi doldurulurmuş. biz öyle duyduk.
bunu yapanın asıl beynine kan enjekte edilmesi lazımdır.
nazlı ya benimsin ya da ben kara toprağın yeni gübresiyim!..