türk halkına seçim yaptırmak doğru değildir

aysun kayacı "yani dağdaki çobanla benim oyum bir mi?" dediğinde nasıl sövdüğümü hatırlıyorum şimdi.eğer o zaman görseydim bu başlığı aynı muameleyi uygulardım.ama başıma gelen bir olay bakış açımı çok değiştirdi a dostlar.detaya girmeden anlatayım.türkiye'nin güzide illerinden birine bağlı güzide köylerinden birine mensup güzide bir vatandaşın üniversite öğrencisi olduğumu öğrendiğinde bana "üniversiteli kızlar olmasa ülkede patlama yaşanır valla , para alıyolar mı o iş için?"
diye sorması bütün bakış açımı değiştirdi.yani bir an için kim üst kim alt kategori bilmiyorum ama o adamla aynı türden olmadığımı fark ettim.şu halk bu halk gibi genellemelere karşıyım.bir çobanın sırf çoban olduğu için cahil olduğu varsayımına ya da sırf ünlüyüm diye aydın olduğunu sanmaya tepkiliyim.seçkinler denilen o kesimi de sevmem.hoşlanmam.ayrıca aziz nesin'in ünlü sözünü de hep değersiz bulmuşumdur.ama gelin görün ki bu yaşadığım olay bütün bunları gözden geçirmeme, demokrasi denen bu sistemi yeniden ele almama sebep oluyor.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026