norton internet security

görüldüğü anda yok edilmesi, silinmesi gereken program-programlar bütünü. bilgisayarı kasar, yavaşlatır, fazla fazla ve gereksiz ram yer, ağınızı korumak isterken çip eder, donma yaratır ve kaspersky'ın yanında solda sıfırdır.silinmesi ise kolay değildir. hazırlandığı üzere 8-10 basamakta silinme prosedürü vardır.bunlar yapılmalı ve sorunsuz olarak sonsuza kadar veda edilmelidir.

norton'un kaldırılma prosedürü :
http://forum.kaspersky.com/index.php?showtopic=5233

ayrıca ;

(bkz: kaspersky anti virus personel)
(bkz: kaspersky internet security)
© copyright 2005 - 2026