bugün

cin

nam-ı diğer 3 harfli,bu 3 harfli faşizmini hep anlamsız bulurum,sonuçta cinler de ekmeğinin peşinde olan varlıklar,niçin bu ötekileştirme?

kalkıp cinin biri 'ben bugün bir 5 harfli* gördüm,böyle kafasının üstünde kıllar vardı felan' dese iyi mi olur?

yaşasın boyutların kardeşliği..
© copyright 2005 - 2026