bugün

petlas

hak ettiği değeri göremeyen başka bir türk markası.

neden göremiyor acaba bu değeri ? kırşehir, ankara gibi büyük bir kente, başkente yakın bir konumda. sadece üç saatlik mesafede, yani ulaştırma çok sorun olmasa gerek. yeterli derecede reklam mı yapılmıyor acaba ? petlas adını duymayanlar mı var yoksa ? olabilir.

bizim halkın bir özelliği vardır. yerli mallarının yeterli kalitede olabileceğine asla inanmazlar. üstelik bazı ürünleri kullanmadan edinirler bu fikri. neden kendi halkımıza kazandırmak yerine başkalarına kazanç sağlayalım ki ? petlas, türkiye için önemlidir, yerli malı kullanımı için önemlidir. uluslararası alanda boy gösterebilmesi dileğiyle.
© copyright 2005 - 2026