bugün
- fas6
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- japonya4
- düşün ki o bunu okuyor17
- guyana4
- ekonomi3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- moğolistan2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- velvet13
- cezayir2
- çekya3
- avustralya2
- sözlük kızlarının vücutları15
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- arnavutluk2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- kolu kıllı kız3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- belçika2
- iveco daily3
- ahududu2
- özbekistan3
- kemal kılıçdaroğlu18
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- coğrafya2
- portekiz3
*acaba kainatın oluşumunu nasıl ve neye dayanarak açıklıyorlar? diye merak ettiğim ve çoğu da kız tavlama yavşaklığı ile bu işe soyunmuş kişiler.
ha bu arada adamlar öyle bilgiye sahipler ki, ateist olunca pat diye bir ışık görürler vs hayatın anlamını anlarlar bilmem falan..
geç bu ayakları geç..
--spoiler--
işlerine gelince devlete sığınır; gelmeyince "devlet bize baskı yapıyür nerde inanç özgürlüğü" derler
--spoiler--
merak ediyorum devlete hepten karşı mı çıkılmalıdır? yoksa yanlışları varsa eleştirilmeli midir?
devlet denilen kurum gereklidir. evet şu zamanda gereklidir. baskısı varsa ses çıkarılmalıdır.
o değil bu zevat eskiden der dururdu, "bu müslümanlar çok pasif bir bok yaptıkaları yok bunların", diye. şimdi özgürlükleri ksıtlanan müslümanların*, "hoppala! noluyoruz" demeleri nedense bu arkadaşları çokça üzmüş veya tedirgin etmiştir.
herkes hakkını savunabilir bunda bir abeslik yok, nedense kimse çıkıp da:
"helal olsun lan adamlar özgürlüğü için toplanıyor" diyemiyor. neden? biri açıklama yapsın bana?
senin inanmama özgürlüğün varsa ve kimse sana karışamazsa ve karışamıyorsa, senin başkasının inancına karışıp, "cahil bunlar, yobaz, cıss" deyişinin ardından samimi olmadığın sonucunu çıkarmak zor değil.
artık eminim kendileri de inanmıyorlar sadece ateistlerin bilgili olduğu(!) diğerlerinin cahil olduğu saçmalığına. devir değişiyor beyler, aydınlanma çağının felsefesi ile olmuyor..
ya yeminle şu moderasyon ile aram kötü şu sıralar. devamlı entrylerim silik oluyor, çaylak filan oluyorum. artık hakaret etmeyi bırakıyorum, yoksa görünüyor ki ettiğiniz hakaretler yenilir yutulur şeyler değil.
tamam sorun da değil anlıyorum, agresifsiniz..
devir değişiyor tabii.. cahil cühela(!) tayfa çoğalıyor.
evet ben de cahilim ben de cühelayım ve bununla da gurur duyuyorum!..
selam ederim nirvanaya ulaşmış(!) ateist ergenlere...
lan nelerle uğraşıyoruz ya...
ha bu arada adamlar öyle bilgiye sahipler ki, ateist olunca pat diye bir ışık görürler vs hayatın anlamını anlarlar bilmem falan..
geç bu ayakları geç..
--spoiler--
işlerine gelince devlete sığınır; gelmeyince "devlet bize baskı yapıyür nerde inanç özgürlüğü" derler
--spoiler--
merak ediyorum devlete hepten karşı mı çıkılmalıdır? yoksa yanlışları varsa eleştirilmeli midir?
devlet denilen kurum gereklidir. evet şu zamanda gereklidir. baskısı varsa ses çıkarılmalıdır.
o değil bu zevat eskiden der dururdu, "bu müslümanlar çok pasif bir bok yaptıkaları yok bunların", diye. şimdi özgürlükleri ksıtlanan müslümanların*, "hoppala! noluyoruz" demeleri nedense bu arkadaşları çokça üzmüş veya tedirgin etmiştir.
herkes hakkını savunabilir bunda bir abeslik yok, nedense kimse çıkıp da:
"helal olsun lan adamlar özgürlüğü için toplanıyor" diyemiyor. neden? biri açıklama yapsın bana?
senin inanmama özgürlüğün varsa ve kimse sana karışamazsa ve karışamıyorsa, senin başkasının inancına karışıp, "cahil bunlar, yobaz, cıss" deyişinin ardından samimi olmadığın sonucunu çıkarmak zor değil.
artık eminim kendileri de inanmıyorlar sadece ateistlerin bilgili olduğu(!) diğerlerinin cahil olduğu saçmalığına. devir değişiyor beyler, aydınlanma çağının felsefesi ile olmuyor..
ya yeminle şu moderasyon ile aram kötü şu sıralar. devamlı entrylerim silik oluyor, çaylak filan oluyorum. artık hakaret etmeyi bırakıyorum, yoksa görünüyor ki ettiğiniz hakaretler yenilir yutulur şeyler değil.
tamam sorun da değil anlıyorum, agresifsiniz..
devir değişiyor tabii.. cahil cühela(!) tayfa çoğalıyor.
evet ben de cahilim ben de cühelayım ve bununla da gurur duyuyorum!..
selam ederim nirvanaya ulaşmış(!) ateist ergenlere...
lan nelerle uğraşıyoruz ya...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar