bugün

ateist

bir piçin, bir pedofilin ya da bir hokkabazın peşinden gidenlerin "sapık" diye yaftaladıkları; ahlâklı kimseler.

tanrı-cennet-cehennem inancı olan teistlerden farklı olarak ateistler vicdanlı kimselerdir. "kötü"lük yapmıyorlarsa bu yalnızca vicdanları ve/veya devletin yasaları nedeniyledir.

oysa teistler öyle mi?
iyi şeyler yaparlar çünkü sonunda havuç vardır.
kötü şeylerden kaçınırlar çünkü sonunda kötek vardır.
işlerine gelince devlete sığınır; gelmeyince "devlet bize baskı yapıyür nerde inanç özgürlüğü" derler.

haa, belirtmeden geçmeyeyim: tarihteki neredeyse tüm önemli bilimadamları ateisttir. kimse bana mendel demesin; o dönemde tüm kitaplar kilisenin elinde olduğu için mendel kilisedeydi.
© copyright 2005 - 2026