bugün

24 ekim 2010 fenerbahçe galatasaray maçı

bir galatasaray taraftarı olarak 6 dan fazla gol yemememiz için dua ettiğim maçtır. Ne de olsa daha önce 6 yedik, daha fazlasını bu bünye kaldıramaz.
© copyright 2005 - 2026