bugün

türk telekom stadyumu

iyi hoş stadyum. fakat bir fenerbahçeli olarak galatasaray gibi bir takımın stadının isminin bu derece basit olmasını yadırgadım doğrusu. türk futbolunun lokomotiflerinden olmuş bir takımın stadının, takımın şanına yakışır bir isim olması daha iyi olurdu.
© copyright 2005 - 2026