bugün

ateist

tanrı olmayabilir ama en azından biz inanıyoruz varsa diğer tarafta rahat ederiz mantığı ile klavyesini konuşturan dindar arkadaşarımın durmadan sataştığı bir inanış daha doğrusu inanmayış. o kadar allaha kitaba inanıyosunuzda neden ibadet etmiyorsunuz diyesi geliyor insanın.
© copyright 2005 - 2026