bugün

türkan saylan

(bkz: #5237955) bu entry anlaşılmammış istatistiklerime girmişti.

ben bu kadını kötülemedim ya da övmedim. ben sadece toplumun türkan saylan ı nasıl tanıdığı, tanıdığını, tanımadığını dile getirmek istedim.

bazen bu ülke de yaşadığıma utanıyorum. o kadar acınacak bir haldeyiz ki..

bu kadını ergenekon davasından önce kim tanıyordu ? hadi okuttuğu kızları çevresini geçelim.. kaç kişi bu kadın hakkında araştırma yapmış bu kadını merak etmişti.

yalan söyleme pezeven.k. sen bu kadının kim olduğunu bilmiyordun !!! o da bilmiyordu, şunlarda bilmiyordu. ama ergenekon'dan girdi bizim şakşakçı medyamız ''oooooooo'ları çekti. e bir de onun üzerine ölünce hepten damarlarımızdaki asil kanlar azdı.

şimdi kendisini anlatan bir dizi çekiliyormuş, yakında gösterime girermiş. ben böyle bir medya ben böyle bir toplum görmedim.

tiskiniyorum arkadaş.
© copyright 2005 - 2026