bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- burç saçmalığı6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- frenkler2
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- yaz aşkı bulamamak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- biz arap değiliz biz türk üz8
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
hiçbir şey göründüğü gibi değildir.
amerika bieleşik devletleri, nasıl ki afganistan'a girebilmek için, kendi kulelerini patlatarak sistemli bir biçimde yıkmış ve bunu cia tarafından yetiştirilmiş bir ajan olan, usam bin ladin'e maletmişse, benzer şekilde ırak'a girebilmek için, yine bir amerikan ajanı olan saddam hüseyin'i kullanmışsa, türkiye'de yaşanan hrant dink olayı da bunun benzeridir.
saddam hüseyin, gerçek bir ıraklı ve amerikan düşmanı olarak görünüyordu, ama aslında amerika'ya çalışıyordu. saddam diye biri ırak'ın başında olmasaydı, amerika, ırak'a saldırmasını asla haklı bir gerekçeye dayandıramayacaktı. benzer şekilde usame bin ladin, gerçek bir afgan ve müslüman olarak görünüyor. amerika'dan nefret ettiği sanılıyor. ancak, şu anda usame bin ladin'in cia tarafından yetiştirildiği, her ne kadar amerikan yönetimi bu konu hakkında tek bir açıklama yapmasada ** resmi belgelerle kanıtlanmış durumda. ayrıca 11 eylül saldırılarının düzmece olduğu ve bizzat cia tarafından gerçekleştirildiği de kanıtlanmış durumda. bu konuda ortaya atılan iddiaların hiçbiri amerikan hükümeti tarafından yalanlanmadı.
şimdi gelelim, hrant dink olayına. meseleye şu açıdan bakmak lazım, bu adamın ölümü kimin yararına olur? çünkü böyle bir admın öldürülmesi olayını münferit bir eylem olarak kabul etmek, faşistler yaptı demek başlı başına bir cehalet örneğidir. bunu yapan kişilrin, türk milliyetçisi ve faşist oldukları iddia edildi. yaptıranların da aynı düşünceye sahip kişiler olduğu söylendi. ancak bu şahsın ölümü, türklere ve türk milliyetçilerine zarar verdi, onları zor duruma soktu ve belli tavizler vermek zorunda bıraktı. öyleyse, türk milliyetçilerinin, daha doğrus faşist olarak nitelendirilen insanların bu eylemi gerçekleştirdiğine inanmak saçmalık olur.
öyleyse kim yaptı? cevabı belli. bu ölümden çıkar sağlayan kesim. kim onlar? türkiye'de yaşayan ve teşkilatlanmış durumda bulunan ermeniler. evet, hrant dink'i bizzat türkiye'deki faal ermeni hareketi öldürtmüştür. bu ölümden sonra, ermeniler türkiye'nin her yerinde ayaklandılar. her yaptıkları haklı görülmeye başlandı. her konuda taviz verilmeye başlandı. soykırım iddiaları bu sayede yeniden gündeme geldi. devlet içerisinde var olan teşkilatşlanma çalışmaları, daha bir hız kazandı. bizim saf halkımız da "hepimiz ermeniyiz" söylemiyle buna daha da yardımcı oldu.
uzun lafın kısası, olayın iç yüzüne bakmak gerekir. "eee ogün samast öldürdü, emri yasin hayal verdi, bu adamlar ülkücü, öyleyse hrant dink'i ülkücüler öldürdü" şeklindeki sığ fikirlerden kurtulmamız gerekiyor. bunlar sadece bize empoze edilmek istenen şeyler. türkiye'de yaşanan olayların gerçek yüzünü öğrenmek için ise yapılması gereken şey basit. olayın failini bulmak için tek bir soru sormamız gerekiyor;
bu olaydan kim çıkar sağladı?
amerika bieleşik devletleri, nasıl ki afganistan'a girebilmek için, kendi kulelerini patlatarak sistemli bir biçimde yıkmış ve bunu cia tarafından yetiştirilmiş bir ajan olan, usam bin ladin'e maletmişse, benzer şekilde ırak'a girebilmek için, yine bir amerikan ajanı olan saddam hüseyin'i kullanmışsa, türkiye'de yaşanan hrant dink olayı da bunun benzeridir.
saddam hüseyin, gerçek bir ıraklı ve amerikan düşmanı olarak görünüyordu, ama aslında amerika'ya çalışıyordu. saddam diye biri ırak'ın başında olmasaydı, amerika, ırak'a saldırmasını asla haklı bir gerekçeye dayandıramayacaktı. benzer şekilde usame bin ladin, gerçek bir afgan ve müslüman olarak görünüyor. amerika'dan nefret ettiği sanılıyor. ancak, şu anda usame bin ladin'in cia tarafından yetiştirildiği, her ne kadar amerikan yönetimi bu konu hakkında tek bir açıklama yapmasada ** resmi belgelerle kanıtlanmış durumda. ayrıca 11 eylül saldırılarının düzmece olduğu ve bizzat cia tarafından gerçekleştirildiği de kanıtlanmış durumda. bu konuda ortaya atılan iddiaların hiçbiri amerikan hükümeti tarafından yalanlanmadı.
şimdi gelelim, hrant dink olayına. meseleye şu açıdan bakmak lazım, bu adamın ölümü kimin yararına olur? çünkü böyle bir admın öldürülmesi olayını münferit bir eylem olarak kabul etmek, faşistler yaptı demek başlı başına bir cehalet örneğidir. bunu yapan kişilrin, türk milliyetçisi ve faşist oldukları iddia edildi. yaptıranların da aynı düşünceye sahip kişiler olduğu söylendi. ancak bu şahsın ölümü, türklere ve türk milliyetçilerine zarar verdi, onları zor duruma soktu ve belli tavizler vermek zorunda bıraktı. öyleyse, türk milliyetçilerinin, daha doğrus faşist olarak nitelendirilen insanların bu eylemi gerçekleştirdiğine inanmak saçmalık olur.
öyleyse kim yaptı? cevabı belli. bu ölümden çıkar sağlayan kesim. kim onlar? türkiye'de yaşayan ve teşkilatlanmış durumda bulunan ermeniler. evet, hrant dink'i bizzat türkiye'deki faal ermeni hareketi öldürtmüştür. bu ölümden sonra, ermeniler türkiye'nin her yerinde ayaklandılar. her yaptıkları haklı görülmeye başlandı. her konuda taviz verilmeye başlandı. soykırım iddiaları bu sayede yeniden gündeme geldi. devlet içerisinde var olan teşkilatşlanma çalışmaları, daha bir hız kazandı. bizim saf halkımız da "hepimiz ermeniyiz" söylemiyle buna daha da yardımcı oldu.
uzun lafın kısası, olayın iç yüzüne bakmak gerekir. "eee ogün samast öldürdü, emri yasin hayal verdi, bu adamlar ülkücü, öyleyse hrant dink'i ülkücüler öldürdü" şeklindeki sığ fikirlerden kurtulmamız gerekiyor. bunlar sadece bize empoze edilmek istenen şeyler. türkiye'de yaşanan olayların gerçek yüzünü öğrenmek için ise yapılması gereken şey basit. olayın failini bulmak için tek bir soru sormamız gerekiyor;
bu olaydan kim çıkar sağladı?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar