bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ilgi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bugün de meme atan olmaması13
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- göbek adınız2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- amerika birleşik devletleri6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- terlikle dövmek2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- anın görüntüsü15
kendisine buradan açık mektupla seslenmek istediğim dev adamımız.
pek sevgili ender,
canım, öncelikle çok şirinsin demeyeceğim. çünkü büyük ihtimal "hay başlayacağım artık şirine de lan, 27 yaşındayım ben" diyorsundur. bence boşver, hiç kasma, çünkü sevimli afacan bir çocuk gibi olduğun gerçeğini ne yaşın ne konumun değiştirmiyor.
sana "basketbolun sabri'si" diyenler var. bunu da boşver lütfen. yani tamam, yaptığın işin sabri'si diye anılma fikri bile hayattan soğutucu olabilir elbet, ama sen öyle değilsin. gerçi, yıllardır çok büyük aşama kaydetmediğin de bir gerçek ama, hiç bir zaman da vasat bir oyuncu olmadın. nacizane fikrimdir. bir kere bir stilin var, top sürüşün bile bir değişik, şut çıkarırken de keza farklısın. iyi bir takım oyuncusu olduğun da bir gerçek.
bana göre tek kusurun gaza gelme halin. şutunu kullan, üçlük dene, eyvallah. ama tutturunca da gaza gelip saçma şutlar denemeye başlama, olur mu gözüm? bir de tekrar söylüyorum, hiç değişme. profesyonellik diye tabir edilen şeye tüküreyim, senin her basketin sonrası "mahalle maçında ilk golünü atmış, sevinen küçük çocuk" samimiyetin eşsiz bence.
bugün tüm takımdan olduğu gibi senden de en iyi oyununu bekliyoruz. bizi üzmeyeceğine/üzmeyeceğinize inanıyoruz. en azından, ben inanıyorum şahsen.
bir de çok önemli bir şey var, unutmadan yazayım. slovenya maçına gelen bazı insanlar için "hadi kırmızı giymiyorsun, önemsemedin ya da dikkat etmedin. bari slovenya'nın rengi olan yeşili giyme yahu" demiştim. akabinde eşin buket'i gördüm ve kendisi yeşil giymişti. sırbistan maçında mavi-kırmızı-beyaz kombinini giymemesini umarım.
son olarak başarı dileklerimi ve dualarımı sana ve takıma gönderiyorum.
yaklaşık 7 yıllık sadık hayranın tonks
pek sevgili ender,
canım, öncelikle çok şirinsin demeyeceğim. çünkü büyük ihtimal "hay başlayacağım artık şirine de lan, 27 yaşındayım ben" diyorsundur. bence boşver, hiç kasma, çünkü sevimli afacan bir çocuk gibi olduğun gerçeğini ne yaşın ne konumun değiştirmiyor.
sana "basketbolun sabri'si" diyenler var. bunu da boşver lütfen. yani tamam, yaptığın işin sabri'si diye anılma fikri bile hayattan soğutucu olabilir elbet, ama sen öyle değilsin. gerçi, yıllardır çok büyük aşama kaydetmediğin de bir gerçek ama, hiç bir zaman da vasat bir oyuncu olmadın. nacizane fikrimdir. bir kere bir stilin var, top sürüşün bile bir değişik, şut çıkarırken de keza farklısın. iyi bir takım oyuncusu olduğun da bir gerçek.
bana göre tek kusurun gaza gelme halin. şutunu kullan, üçlük dene, eyvallah. ama tutturunca da gaza gelip saçma şutlar denemeye başlama, olur mu gözüm? bir de tekrar söylüyorum, hiç değişme. profesyonellik diye tabir edilen şeye tüküreyim, senin her basketin sonrası "mahalle maçında ilk golünü atmış, sevinen küçük çocuk" samimiyetin eşsiz bence.
bugün tüm takımdan olduğu gibi senden de en iyi oyununu bekliyoruz. bizi üzmeyeceğine/üzmeyeceğinize inanıyoruz. en azından, ben inanıyorum şahsen.
bir de çok önemli bir şey var, unutmadan yazayım. slovenya maçına gelen bazı insanlar için "hadi kırmızı giymiyorsun, önemsemedin ya da dikkat etmedin. bari slovenya'nın rengi olan yeşili giyme yahu" demiştim. akabinde eşin buket'i gördüm ve kendisi yeşil giymişti. sırbistan maçında mavi-kırmızı-beyaz kombinini giymemesini umarım.
son olarak başarı dileklerimi ve dualarımı sana ve takıma gönderiyorum.
yaklaşık 7 yıllık sadık hayranın tonks
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar