bugün

beşiktaş

her kim eline alsa, her kim kıçında bir şeyi hissetse, anında liverpool konusunu açıp, rencide etmek istediği klüptür beşiktaş.

ezik, yemiş yarrağı anlatıyor:
-beşiktaş, liverpool'dan 8 tane yedi...

ezik, almış ağzına anlatıyor:
-sahte yıldızlar aldı...

ben beşiktaş çocuğuyum, feneri de neyleyim! diye başlayan güzel bir tezahürat vardır.
© copyright 2005 - 2026