bugün

ndm 1

habere göre ilk kurbanını almış:

http://haber.mynet.com/de...campaign=home_haber_image

aklıma nedense domuz gribi geldi. o da sözde çok ölümcüldü, sansasyon yaratıldı, aşılar getirildi, ne oldu sonuçta hiç. şimdi domuz gribi unutuldu böyle bir şey uydurmuşlar gibi geliyor bana.
© copyright 2005 - 2026