bugün

beşiktaş

yaptığı transferlerle bir hayli büyütülen takım olduğunu düşündüğüm ama aynı zamanda da bu akşamki futboluyla fos çıkan takım olduğunu düşündüğüm.*

yıllar sona gelen edit: o yapılan transferler bugünlerde beşiktaş'ı bu hallere getirmiştir. gösterişi bir kenara bırakmazsanız mali kriz camianızdan eksik olmaz. Bu lafım o eski yöneticelere.
© copyright 2005 - 2026