bugün

interrail

2008 yılında yaptığım aktivite.bir ayın her gününde ne yaptığımı hatırlamak hala güzeldir.kanımca bir insanın hayatında yapması gereken en güzel aktivite.diğerleri için
(bkz: motosikletle hindistan a gitmek)
(bkz: evereste tırmanmak)
(bkz: kuzey kutbuna gitmek)
© copyright 2005 - 2026