bugün

tsk imparatorluğu

aptalların değnekle dövülmesinden yana olduğumdandır herhalde, en sevdiğim imparatorluktur. yedi sülalemde asker bulunmamasına karşın sevgim ve sempatim oldukça fazladır. Götünü devirip maaş alan diğer salak devlet memurları gibi olmadıkları, bütün bir ömrü emir-komutayla geçirdikleri, çukurca gibi sikindirik yerlerde ölümün içinden geçtikleri için falan pek severim. Can karşılığı verilen bir hizmette elbette ayrıcalıklı imkanlar bulunacaktır, verilenler azdır bile. Milletvekilliği gibi ne işe yaradığı belli olmayanların aldıkları imkanlar gözünüze batmaz da askerin imkanı batar. Demek ki vardır bir gazınız. Bizim asker akrabamız bile olmadığı halde bir gazımız yok, asker sevmekten bir çıkarımız da yok. iyi ki varlar. Öyle ya da böyle. insan ordusuyla askeriyle gurur duymalı. Diğer türlüsü ne kişiliksiz, ne zavallı, ne hain bir duruştur?
© copyright 2005 - 2026