bugün

antalyaaa

başlığın aslı '' antalyaaa =) '' olacaktı ama karakter talihsizliğine kapıldık.

şimdi. birtakım insanlar, ne biliyim böyle görgüsüz mü desem özenti mi desem yoksa salak mı desem ben de bilemiyorum ama; böyle tatile falan gittiklerinde facebook iletilerine falan bunu yazıyorlar. kendilerine ''napıyosun bu yaz?'' diye sorulduğunda özellikle ''güneye gidiyorum yaa'' diye cevap veriyorlar. işte bu tarz insanlar flamingo gibi yazın 'güney'e kaçarken veya kaçtıklarında insanlara duyurmak için bunu kullanıyorlar ki ''bakın ben geziyorum hatta antalya'dayım turistler falan var burda takılıyoruz işte'' mesajı versinler.
gitsinler. gittikleri gibi geri dönerler de neden ulan? oraya yazınca ne halt olduğunu sanıyosun be hıncal uluç kazağı seni. bir anda sosyal statü patlaması mı yaşadığını sanıyosun e bülent ersoy yelpazesi kılıklı şey.

ben mi nerdeyim?

''bodrummm =)''.
© copyright 2005 - 2026