bugün

fb tv

16 mayıs 2010 fenerbahçe trabzonspor maçından hemen sonra açtığımda, "sırma meyveli soda" reklamının yayınlandığına şahit olduğum kanal. hayat ne garip be, vapurlar filan.
© copyright 2005 - 2026