bugün

fb tv

bir ara denk geldim bu kanala. 16 mayıs 2010 fenerbahçe trabzonspor maçını son anlarıydı. çok heyecanlı spikeleri olan bir kanal herhalde. adam "gökhan gökaaaan vuuuur. vuramadıığğğ" diye kendini yırttı şerefsizim. inşallah sağlık durumu iyidir.

http://www.facebook.com/?.../video.php?v=391496989085
© copyright 2005 - 2026