bugün

westlife

ortaokulda, bu grubu dinlerken (işte 2000'li yıllarda) kendimden geçerdim lan . acayip severdim. senelerdir dinlemiyorum. özellikle, don' t let me go adlı şarkısı bir dönemin en popüler şarkısıydı. insanın içini kıpır kıpır ederdi.
© copyright 2005 - 2026