bugün

jason becker

bir videosunda klasik bir eseri elektrogitar ile çalıyor. ve ağzından şu cümle çıkıyor ki inanamadım; "bu parçanın bu kısımları çok zor. boşverin." becker'ın zor dediği partisyonu tahayyül edemiyorum.
© copyright 2005 - 2026