bugün

akp li

rte: ulaşımda indirim mindirim olmaz. eski fiyatlar geri gelecek. 60 kuruşa taşımacılık mı görülmüştür?

akpli: şak şak şak şak şak. helal ossun. helal ossun...

daha da yorum yapmıyorum.

bu yüzden bir sonraki başlık:
(bkz: zamma sevinen akpli)
© copyright 2005 - 2026