bugün

hrant dink

bu toprağın insanıdır. her zaman öyle kalacaktır; ama bence fazla abartılmaması gereken kişidir. öldü diye, ölüsevicilik de yapmayın, yanlış anladığınız o sözde 301'lik lafları için de nefret etmeyin.

ikra!
© copyright 2005 - 2026