aagresifbayan

yazılarına bakınca " akpatikbayan " diye bence çağrısım utandıran yazar.
hele ki emin çölaşan için tayyip'e (bkz: tayyip) " başbakan a tayyip diye hitap eden saygısız seviyesiz kişiliktir. " ifadesini görünce ciddi derecede 12 yaşında olduğunu düşünmeye başladığım kişidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026