bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- makarna süzmek5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bugün de meme atan olmaması13
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kaçak çay2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- oyuncu2
- gocu abi2
- meloş nerede sorunsalı5
- futbol9
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gocu bey meh meh bey birader4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
bütün süper lig takımlarının değerlendirildiği programmış. bütün süper lig takımları da galatasaray gibi mi değerlendiriliyor merak ettim.
tamam eyvallah galatasaray'la ilgili olumlu veya övücü bir yorum beklemiyoruz. hatta açık bulduktan sonra o taraftan vurunuz sıçıp sıvayınız. sonuç olarak iki ezeli rakibin karşılıklı yaptığı işler bunlar. tek taraflı bir durum değil.
ancak durumun komikleşmesinden dem vuruyoruz biz. ''bu kadar borcu olan kulüp nasıl bu transferleri yapıyor, bu değirmenin suyu nerden geliyor, günü kurtarmaktır'' bu demek hasetlikten başka bir şey değildir, kusra bakmayın. bunu fb tv söylemiş veya bjk tv söylemiş veyahut malatyaspor tv söylemiş benim için farketmez.
yapılan transferlerin şekli ortada. devre arasındayız, mevcut şartlarda alınabilecek en mantıklı oyuncuları almışız. ve hiçbiri gereksiz transfer değil. sakatlıklardan dolayı yapılan nokta transferler. yani ortada muazzam bir yönetici başarısı var. biz gidip mehmet topuza o kadar para dökmüyoruz, onun yerine gerçekten klas topçuları kiralama yoluna gidip 6 ay denedikten sonra satın almayı düşünüyoruz diye mi bu yaygara? hayır 3-4 sene öncesine kadar, ne kadar gereksiz odun topçu varsa getiren bizim eski basiretsiz yönetimin mi transfer politikası daha doğrudur?
''günü kurtarmak''tan bahsedilmişki bunu dile getirecek en son takımın fenerbahçe olması lazım. kovduğu hocayı 2 yıl sonra sırf türkiye ligini iyi tanıyor, bizi şampiyon yapsın yeter ki gerisi önemli değil diye getirmek günü kurtarmak değil de nedir? pek sayın fenerbahçe taraftarları sanıyorlarmıdır ki, o müthiş başkanınız avrupayı zerre önemsiyor? lille'e elenmenizin zerre sikinde olduğunu düşünüyormusunuz bu başkanın? aha işte günü kurtarmak budur. sene sonunda türkiye şampiyonu olduktan sonra, daum'un sözleşmesinin 5 yıl daha uzatılmasıdır, önümüzdeki sezon ise devre arasında şutlanmasıdır.
türk futbolunun önünün tıkandığı ifade ise herşeyden daha komik. türkiyenin en iyi altyapısına sahip kulüp, milli takıma en çok oyuncu veren kulüp, ama devre arasında iki klas topçu getirince tıkadık türk futbolunu, tamam 6 ay sonra tekrar açarız, heyecan yapmayın.
tamam eyvallah galatasaray'la ilgili olumlu veya övücü bir yorum beklemiyoruz. hatta açık bulduktan sonra o taraftan vurunuz sıçıp sıvayınız. sonuç olarak iki ezeli rakibin karşılıklı yaptığı işler bunlar. tek taraflı bir durum değil.
ancak durumun komikleşmesinden dem vuruyoruz biz. ''bu kadar borcu olan kulüp nasıl bu transferleri yapıyor, bu değirmenin suyu nerden geliyor, günü kurtarmaktır'' bu demek hasetlikten başka bir şey değildir, kusra bakmayın. bunu fb tv söylemiş veya bjk tv söylemiş veyahut malatyaspor tv söylemiş benim için farketmez.
yapılan transferlerin şekli ortada. devre arasındayız, mevcut şartlarda alınabilecek en mantıklı oyuncuları almışız. ve hiçbiri gereksiz transfer değil. sakatlıklardan dolayı yapılan nokta transferler. yani ortada muazzam bir yönetici başarısı var. biz gidip mehmet topuza o kadar para dökmüyoruz, onun yerine gerçekten klas topçuları kiralama yoluna gidip 6 ay denedikten sonra satın almayı düşünüyoruz diye mi bu yaygara? hayır 3-4 sene öncesine kadar, ne kadar gereksiz odun topçu varsa getiren bizim eski basiretsiz yönetimin mi transfer politikası daha doğrudur?
''günü kurtarmak''tan bahsedilmişki bunu dile getirecek en son takımın fenerbahçe olması lazım. kovduğu hocayı 2 yıl sonra sırf türkiye ligini iyi tanıyor, bizi şampiyon yapsın yeter ki gerisi önemli değil diye getirmek günü kurtarmak değil de nedir? pek sayın fenerbahçe taraftarları sanıyorlarmıdır ki, o müthiş başkanınız avrupayı zerre önemsiyor? lille'e elenmenizin zerre sikinde olduğunu düşünüyormusunuz bu başkanın? aha işte günü kurtarmak budur. sene sonunda türkiye şampiyonu olduktan sonra, daum'un sözleşmesinin 5 yıl daha uzatılmasıdır, önümüzdeki sezon ise devre arasında şutlanmasıdır.
türk futbolunun önünün tıkandığı ifade ise herşeyden daha komik. türkiyenin en iyi altyapısına sahip kulüp, milli takıma en çok oyuncu veren kulüp, ama devre arasında iki klas topçu getirince tıkadık türk futbolunu, tamam 6 ay sonra tekrar açarız, heyecan yapmayın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar