hayata gec kalmak

depresif bir durumdur. otobüse geç kalmakla arada bir fark göremiyorum. illa ki bir diğeri gelecek, siz o otobüse bineceksiniz ve tekrar herşey başa saracaktır. sürekli bu durumu yaşayıpta 'hayata geç kaldım' tribi saçmadır.
© copyright 2005 - 2026