bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
bazıları bütün marketlerin ilaç satacağını anlamış haberden ki kişinin rengini belli etmiştir.
olaya sayılar girmiş bende bildiklerimi konuşayım dedim.
türkiye de kaç eczane var
18657 (http://www.eczanetr.com/istatistikler.asp)
buralarda minimum 1 eczacı +1 kalfa olduğunu düşünürsek ki bu ancak küçük ilçelerde olan durumdur etti mi 37314.
hemen her mahallede ya da iki mahallede bir eczane olması da cabası tabii.
şu forum sitesinde eczane sayısının tavan yaptığını da söylemiş isterseniz bunu hesaba katın. 23500 eczane. kalfalarla 47000 kişi.
http://forum.yenimakale.c...isi-tavan-yapti-t972.html
şimdi gelelim mağaza sayısına ve olası yasa söylentisine. diyor ki anlaşmalı marketlerde kimler bu anlaşmalı marketler. sizin için seçtik efendim for you yani, a 101, belki bilal oğlan marketleri (bom) diye bir zincir de kurulur ne dersiniz?
yani bizim mahalledeki şen market buna dahil olabilmek için devletle anlaşacak mecburen ve iş takibine harcadığı meblaa da cabası, ee tabii bu normal birşey ederi 300 tl yi geçmemeli başbakan söyledi. 300 tl den 10 bürokrat desek 3000 yapar çok değil değil mi? *
istihdam denmiş. çok güzel denmiş. yılda mezun olan eczacı sayısının çok küçük bir kısmı eczane açıyor peki ya mevcut eczaneler yani sayısı 18657 olan tüm marketlere dağıttık bunları kalfaları da tabii ohh ne güzel. yenilere de istihdam hazır, çünkü bütün marketlerimiz anlaşacak devleti ala ile.
bir de gece nöbeti var demi. hani nöbetçi eczane kavramı bu nasıl olsa halledilir ama.
tüm mahallelere birer tane devlet izinli market de kurduk hadi hayırlı olsun. sayıları da 957 bin. bizim şen market de dahil buna.
olaya sayılar girmiş bende bildiklerimi konuşayım dedim.
türkiye de kaç eczane var
18657 (http://www.eczanetr.com/istatistikler.asp)
buralarda minimum 1 eczacı +1 kalfa olduğunu düşünürsek ki bu ancak küçük ilçelerde olan durumdur etti mi 37314.
hemen her mahallede ya da iki mahallede bir eczane olması da cabası tabii.
şu forum sitesinde eczane sayısının tavan yaptığını da söylemiş isterseniz bunu hesaba katın. 23500 eczane. kalfalarla 47000 kişi.
http://forum.yenimakale.c...isi-tavan-yapti-t972.html
şimdi gelelim mağaza sayısına ve olası yasa söylentisine. diyor ki anlaşmalı marketlerde kimler bu anlaşmalı marketler. sizin için seçtik efendim for you yani, a 101, belki bilal oğlan marketleri (bom) diye bir zincir de kurulur ne dersiniz?
yani bizim mahalledeki şen market buna dahil olabilmek için devletle anlaşacak mecburen ve iş takibine harcadığı meblaa da cabası, ee tabii bu normal birşey ederi 300 tl yi geçmemeli başbakan söyledi. 300 tl den 10 bürokrat desek 3000 yapar çok değil değil mi? *
istihdam denmiş. çok güzel denmiş. yılda mezun olan eczacı sayısının çok küçük bir kısmı eczane açıyor peki ya mevcut eczaneler yani sayısı 18657 olan tüm marketlere dağıttık bunları kalfaları da tabii ohh ne güzel. yenilere de istihdam hazır, çünkü bütün marketlerimiz anlaşacak devleti ala ile.
bir de gece nöbeti var demi. hani nöbetçi eczane kavramı bu nasıl olsa halledilir ama.
tüm mahallelere birer tane devlet izinli market de kurduk hadi hayırlı olsun. sayıları da 957 bin. bizim şen market de dahil buna.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar