bugün

tsk imparatorluğu

tamamen saçmalıktır.bir kere bir albay emekli ikramiyesi olarak 360 bin tl almaz.ayrıca 'tsk'nın %10'unun maaşını hak etmesi' demek 'ben bir bok bilmiyorum, şark görevi nedir bilmiyorum sallıyorum ve ilgi çekmek istiyorum' demektir.

ben bir asker çocuğu olarak yılda 2 hafta civarı eve gelmesini saymazsak, babamı ilk 6 yaşımda gördüm.çünkü o şark görevindeydi.ayrıca bir yerde en fazla 2 yıl kaldım.daima üniformalar içerisinde büyüdüm.

tam da bu yüzden (bkz: ybsg).
© copyright 2005 - 2026