bülent ecevit

vefat etmeden önceki son yıllarını dinlenerek geçirseydi bazı kendini bilmezlerin ağzına laf vermemiş olurdu zannımca. kendisinin halkçılığından, kişiliğinden ve dürüstlüğünden sonuna kadar razıyız. mekanın cennet olur inşallah.
© copyright 2005 - 2026