bugün
- salak erkek neden bu kadar çok6
- sedat pekmez21
- velvet27
- ktç abinin çaylak olması3
- true nun çaylak olması4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- aile evinde yaşamak12
- ebu muhammed el culani4
- kemalist dünya19
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- çomar putu4
- kadir inanır3
- ingiliz aksanı6
- yazarların iyi olduğu konular4
- galatasaray lobisi11
- beşar esad2
- kürtçülük2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- beynin güzelce yıkanması3
- kemalist tokatlamak2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir gecede cahil kaldık5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- birader yazar olmak13
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
bugün gibi hatırlıyorum her saniyesini. o an tek istediğiniz şey,var olmamaktır. yok olmaktır . ölmektir.tahminim bu hali yaşayanların çoğu en az bir kere ölmeyi denemiştir. insan çıldırmaktansa ölmeyi yeğler zira.o ,beden ve akıl işkencesini yaşamaktansa yok olmayı tercih eder. ben denemedim,daha güçlü ya da zayıf oldugum için değil . denemedim sadece. o an herşey anlamını yitiriyor ; varlık , yokluk , benlik .bir yitiş hali. canlıyken yitiyorsun.
şanslıysan , seni anlayan ve hastalığı tanıyan bir ailen varsa onların desteği ve bazan de acil müdahaleler ve illa ki ilaç tedavisi ile yavaş yavaş bir hafta ila 1 ay içersinde( daha ağır vakalarda bikaç ayı bilir), ''normalleşiyorsun ''. bu akut fazı geçtikten sonra (ki zaten mutlaka sağlıklı kişilerde hüzün , stres yaratan büyük ya da küçük bir olay tetiklemiştir hastalığı) en az bir hafta yeme , içme ,uyuma düzeninin normalleşmesi ve sabah huzursuzluklarının geçmesi için çaba sarfediyosun ıstırap çekiyosun bir müddet daha. ilaç beyin kimyasını normalleştirene kadar. sonra yavaş yavaş yemeye , içmeye , insan gibi uyumaya , gülmeye başlıyosun. geçip gidiyor .bu arada tabi ki hayat senin düzelmeni falan beklemiyor akıp gidiyor. 4 senelik okulu böylece atılmadan yedibuçuk senede bitirme şerefine erişiyosun. ama bu bir daha hiç bu hastalığa yakalanmayacaksın anlamına gelmiyor . birgün , biyerde , bişekilde ,bi nedenle yeniden karşına çıkıyor ve şöyle bir yokluyor seni . hey ne sandın , unutmadın ya beni , ben burdayım hep yakanda bekliyorum bişey olsada binsem üstüne diyor bi silkeliyor seni. bikaç kereden sonra artık anlıyorsun bu meretle yaşaman gerektiğini . sevdiklerinde anlıyor . sonra teselli ediysun kendını; ne hastalıklar var diye . çaresiz ,ölümcül. en azından hastalığımı tanıyorum ve tanrıya şükürler olsun ki tedavisi var ve hastalık tedaviye çok iyi yanıt veriyor diyorsun. ne yapalım biz de bununla yaşamayı öğreniriz deyip yola devam ediyorsun. bir işin bir eşin , belki birgün bir çocugun olur. hayat devam ediyor .depresyona rağmen .
şimdi klinik depresyon hastalarına , pozitif düşün , reiki yap ,kendini iyleştir y.k kürek diyen bihaberlere yazının başını oku , adam ol, fazla konuşma diyorum.
şanslıysan , seni anlayan ve hastalığı tanıyan bir ailen varsa onların desteği ve bazan de acil müdahaleler ve illa ki ilaç tedavisi ile yavaş yavaş bir hafta ila 1 ay içersinde( daha ağır vakalarda bikaç ayı bilir), ''normalleşiyorsun ''. bu akut fazı geçtikten sonra (ki zaten mutlaka sağlıklı kişilerde hüzün , stres yaratan büyük ya da küçük bir olay tetiklemiştir hastalığı) en az bir hafta yeme , içme ,uyuma düzeninin normalleşmesi ve sabah huzursuzluklarının geçmesi için çaba sarfediyosun ıstırap çekiyosun bir müddet daha. ilaç beyin kimyasını normalleştirene kadar. sonra yavaş yavaş yemeye , içmeye , insan gibi uyumaya , gülmeye başlıyosun. geçip gidiyor .bu arada tabi ki hayat senin düzelmeni falan beklemiyor akıp gidiyor. 4 senelik okulu böylece atılmadan yedibuçuk senede bitirme şerefine erişiyosun. ama bu bir daha hiç bu hastalığa yakalanmayacaksın anlamına gelmiyor . birgün , biyerde , bişekilde ,bi nedenle yeniden karşına çıkıyor ve şöyle bir yokluyor seni . hey ne sandın , unutmadın ya beni , ben burdayım hep yakanda bekliyorum bişey olsada binsem üstüne diyor bi silkeliyor seni. bikaç kereden sonra artık anlıyorsun bu meretle yaşaman gerektiğini . sevdiklerinde anlıyor . sonra teselli ediysun kendını; ne hastalıklar var diye . çaresiz ,ölümcül. en azından hastalığımı tanıyorum ve tanrıya şükürler olsun ki tedavisi var ve hastalık tedaviye çok iyi yanıt veriyor diyorsun. ne yapalım biz de bununla yaşamayı öğreniriz deyip yola devam ediyorsun. bir işin bir eşin , belki birgün bir çocugun olur. hayat devam ediyor .depresyona rağmen .
şimdi klinik depresyon hastalarına , pozitif düşün , reiki yap ,kendini iyleştir y.k kürek diyen bihaberlere yazının başını oku , adam ol, fazla konuşma diyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar