bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- sol tarafın inzal olması3
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- kulak arkasını keselemek3
- bugün de meme atan olmaması8
- babalar günü hediyesi2
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- paris te son tango4
- kız ismet2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- karaağaç ev fiyatları2
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek5
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- olduğundan genç göstermek9
- benim kemiklerim iri2
birilerini dağa çıkmaya zorla iteleyen devletimiz, onlarla birlikte kendisi de dağlara mahkum olmuştu. şimdi iki tarafı da dağdan indirmenin zamanıdır.
http://www.izmirizmir.net sitesinde bu konuda tanıdık bir yazı var:
"1960'larda Şemsi Belli'nin yaptığı gibi "Anayasso" diyerek naifçe anayasal haklar istediler, devlet yüz vermedi; "Kürt Halkından söz ediyor" diye 1971'de TiP'i (Türkiye işçi Partisi) kapattı, 1980'lerde Diyarbakır hapishanesi felaketini yaşattı; Kürtçe'yi tümden yasakladı, 1984 yılında silahlı isyan yapıp dağlara çıktılar, devlet, bataklık ıslahı yerine tek tek sivrisinek öldürmeyi çözüm sandı; onları politik alana çekmek yerine kurdukları tüm partileri (HEP, DEP, HADEP) kapatmayı sürdürdü ve sadece dağ yolunu açık bıraktı.
Türk'üyle Kürt'üyle 40.000 ölüyü ve 500 milyar doları toprağa gömdükten sonra 80 yıldır uyguladığımız yolun çıkmaz olduğunu anladık. PKK de silahın çıkmazını gördü. Dünyanın değişimi de zorunlu kılınca, Demokratik Açılım başladı...
Kimin yaptığı ya da yapmak zorunda kaldığı çok önemli değildi... Önemli olan barışma umuduydu.
Kartsın, kurtsun dediklerimizin Kürtlüğü kabul edildi; dilin yok, dilin yasak dediklerimize TRT Şeş kuruldu; Cumartesi anneleri propaganda yapıyor demiştik, şimdi 17.000 faili meçhul için taburları kazıyoruz. Ülke tarihimizde ilk kez sivil-asker darbecileri yargılamaya başladık. Silah bırakıp teslim olsunlar, gerekenler sonra yapılır dedik, geldiler.... Ve gereği yapılıyor.
Barış ilk kez bu kadar yakınına geldi ülkemizin."
yoksa pkk ile birlikte devlet de dağdan inecek mi?
güzel yazının tamamı için bakınız: http://www.izmirizmir.net...ari/yazi.php?yazi_no=1129
http://www.izmirizmir.net sitesinde bu konuda tanıdık bir yazı var:
"1960'larda Şemsi Belli'nin yaptığı gibi "Anayasso" diyerek naifçe anayasal haklar istediler, devlet yüz vermedi; "Kürt Halkından söz ediyor" diye 1971'de TiP'i (Türkiye işçi Partisi) kapattı, 1980'lerde Diyarbakır hapishanesi felaketini yaşattı; Kürtçe'yi tümden yasakladı, 1984 yılında silahlı isyan yapıp dağlara çıktılar, devlet, bataklık ıslahı yerine tek tek sivrisinek öldürmeyi çözüm sandı; onları politik alana çekmek yerine kurdukları tüm partileri (HEP, DEP, HADEP) kapatmayı sürdürdü ve sadece dağ yolunu açık bıraktı.
Türk'üyle Kürt'üyle 40.000 ölüyü ve 500 milyar doları toprağa gömdükten sonra 80 yıldır uyguladığımız yolun çıkmaz olduğunu anladık. PKK de silahın çıkmazını gördü. Dünyanın değişimi de zorunlu kılınca, Demokratik Açılım başladı...
Kimin yaptığı ya da yapmak zorunda kaldığı çok önemli değildi... Önemli olan barışma umuduydu.
Kartsın, kurtsun dediklerimizin Kürtlüğü kabul edildi; dilin yok, dilin yasak dediklerimize TRT Şeş kuruldu; Cumartesi anneleri propaganda yapıyor demiştik, şimdi 17.000 faili meçhul için taburları kazıyoruz. Ülke tarihimizde ilk kez sivil-asker darbecileri yargılamaya başladık. Silah bırakıp teslim olsunlar, gerekenler sonra yapılır dedik, geldiler.... Ve gereği yapılıyor.
Barış ilk kez bu kadar yakınına geldi ülkemizin."
yoksa pkk ile birlikte devlet de dağdan inecek mi?
güzel yazının tamamı için bakınız: http://www.izmirizmir.net...ari/yazi.php?yazi_no=1129
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar