bugün

heroes

hala neden izlemeye devam ettiğimi bilmediğim dizidir. yaklaşık 2 sezondur, ''tamam düzelicek olucak bu sefer, olmazsa bırakıcam.'' diyorum olmuyor azizim, bırakamıyorum, nasıl bir şeydir anlamadım. yalnız değilmişim ama. bilemedim.
© copyright 2005 - 2026