bugün

yaran anne diyalogları

yazar, odasında 2009 avrupa basketbol şampiyonasındaki türkiye-slovenya maçını izlerken, annesi elinde bir bardak çayla odaya girer ve olay gelişir...

-napıyon oğlum?

-maç izliyom...

-nası gidiyo, yeniyoz mu?

-yok ya gerideyiz, açıldı fark.

-aaa hani iyi oynuyolardı, yeniyoduk kaç gündür ya noldu bunlara bugün?

-tutturamadılar bugün ya...

-hani nerde o hüdaverdi filan oynamıyomu?

-..........?
(bir anlık şaşkınlığın ardından annesinin kimi sorduğunu anlayan yazar, o andan itibaren maçı izlemeyi bırakmak zorunda kalmış ve bütün gece gülmüştür)
-amaaaan ne gülüyon bee, neydi o çocuğun adı? hah hido hido.. da adı neydi onun?

-hidayet anne hidayet...

ve anne söylene söylene odadan çıkar: amaaan hidayet diye erkek mi olurmuş.. benim bildiğim kadın ismidir o.
© copyright 2005 - 2026