2009 singapur gp

eziyet gibi geçeceği aşikardır. kanımca tek niteliği gece yarışı olmasıdır. her yarışı takip eden bir formula 1 hastası olarak, bu yarışı seyretmemeyi düşünüyorum. zaten kimi nin iddiası yok. peh!
© copyright 2005 - 2026