bugün

wayne rooney

sadece, kötü-klişe-baymış bir espri yapmış olan futbolcu. büyütülecek bir şey olduğunu sanmıyorum. biz çok mu farklısını yapıyoruz? mesela;

- oha, kızı gördün mü lan?!?
+ hee, tanıyom olm onu ben..
- nereden tanıyosun be..
+ ya geçen hafta rusya'dan gelmiş işte, tesadüfen öğrendim, rusmuş..
- hehehe.. rus he.. hehehe.. olm kesin şeydir lan bu.. hehehe..

(bkz: yalan mı)
© copyright 2005 - 2026