bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- allah bu yahudilerin belası versin3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- 1 euro 52 93 tl2
- lip balm kullanan erkek6
- sedat pekmez18
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- toplu taşıma aracı2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- diamond bosphoruss denen yazar7
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- tekerlek kaşar4
- ayrılığın 7 aşaması2
- 2026 dünya kupası15
dün bir uyarıyla sözlüğe gözdağı vermiş pek sevgili adminimizdir.
baktım ki herkes bir şeyler yazmış, çizmiş. aslında malum ramazan geldi. bu yüzden ben de bir süredir entry orucuna başlamıştım. ama bu duyuru, orucu bozmaya değer sanki.
öncelikle zall'ın söylediklerine katılmamak elde değil. bazı arkadaşlar üsluptan falan dem vurmuşlar ama ben bunlara fazla kafa yormam. kafa yormayı seven bir yapım yok. ona rağmen çok bariz bir şey fark ettim. kel baştaki iki tel saç kadar belirgin bir gerçek var ortada: bu duyuru hikaye. hatta siz türkler ne der, ıı tıraşşş...
henüz bir senelik yazar bile değilim ama çok okudum. yazdığımın yüz katı okudum belki. geçmişi karıştırdım, şimdiyi takip ettim. az çok çoğu yazarı tanıdım. ama en az entrysini okuduğum yazarlardan biri olan zall'ı herkesten çok tanıdım. kesinlikle biliyorum ki bu adam sözlükteki curcunalı ortamı seviyor. çünkü bu curcunalı ortam sayesinde kalabalık burası. reklam geliri falan da diyorlar. o işlerden de anlamam. ama bu kaos ortamının zall'a bir şekilde yaradığı kesin. peki böyle bir şey varken bu duyurunun samimiyetine ne kadar inanalım? ne değişti bunca yıl sonra zall?
kendimiz sorduk cevabı da kendimiz vereceğiz. hiçbir şey. değişen hiçbir şey yok. duyuru sadece göz boyama hamlesi. birçoğumuz da farkındayız zaten bunun. sözlük bundan sonra çok daha güzel bir yer olmayacak arkadaşlar. zall sadece kendi izni dışında türeyen troll tayfasına bir uyarı çekti. böylece yıllardır adminlerinden bir ses, soluk bekleyen yazarlar da istediklerine kavuştu. yeni bir umut oldu bu onlar için. ama trollerimiz yine sözlükte at koşturacak, polemikler yine coşacak, sözlük yine pek bir şenlikli olacak.
kısacası beyler, bayanlar ve bizi okuyorsan eğer ahmet yildiz olmedi; her şey aynı tas aynı hamam devam edecek. dört senede bir gelen duyurularla sözlük kurtarılmaz. bu yüzden bu duyuruyu hiç sallamadan, hatta iğrençleşerek zallamadan sözlük yaşantıma devam edeceğim. ama isterim ki göt et beni zall. ne kadar şeyindeyim bilmem ama hadi beni göt et.
sevgilerimle,
en büyük hayranın...
baktım ki herkes bir şeyler yazmış, çizmiş. aslında malum ramazan geldi. bu yüzden ben de bir süredir entry orucuna başlamıştım. ama bu duyuru, orucu bozmaya değer sanki.
öncelikle zall'ın söylediklerine katılmamak elde değil. bazı arkadaşlar üsluptan falan dem vurmuşlar ama ben bunlara fazla kafa yormam. kafa yormayı seven bir yapım yok. ona rağmen çok bariz bir şey fark ettim. kel baştaki iki tel saç kadar belirgin bir gerçek var ortada: bu duyuru hikaye. hatta siz türkler ne der, ıı tıraşşş...
henüz bir senelik yazar bile değilim ama çok okudum. yazdığımın yüz katı okudum belki. geçmişi karıştırdım, şimdiyi takip ettim. az çok çoğu yazarı tanıdım. ama en az entrysini okuduğum yazarlardan biri olan zall'ı herkesten çok tanıdım. kesinlikle biliyorum ki bu adam sözlükteki curcunalı ortamı seviyor. çünkü bu curcunalı ortam sayesinde kalabalık burası. reklam geliri falan da diyorlar. o işlerden de anlamam. ama bu kaos ortamının zall'a bir şekilde yaradığı kesin. peki böyle bir şey varken bu duyurunun samimiyetine ne kadar inanalım? ne değişti bunca yıl sonra zall?
kendimiz sorduk cevabı da kendimiz vereceğiz. hiçbir şey. değişen hiçbir şey yok. duyuru sadece göz boyama hamlesi. birçoğumuz da farkındayız zaten bunun. sözlük bundan sonra çok daha güzel bir yer olmayacak arkadaşlar. zall sadece kendi izni dışında türeyen troll tayfasına bir uyarı çekti. böylece yıllardır adminlerinden bir ses, soluk bekleyen yazarlar da istediklerine kavuştu. yeni bir umut oldu bu onlar için. ama trollerimiz yine sözlükte at koşturacak, polemikler yine coşacak, sözlük yine pek bir şenlikli olacak.
kısacası beyler, bayanlar ve bizi okuyorsan eğer ahmet yildiz olmedi; her şey aynı tas aynı hamam devam edecek. dört senede bir gelen duyurularla sözlük kurtarılmaz. bu yüzden bu duyuruyu hiç sallamadan, hatta iğrençleşerek zallamadan sözlük yaşantıma devam edeceğim. ama isterim ki göt et beni zall. ne kadar şeyindeyim bilmem ama hadi beni göt et.
sevgilerimle,
en büyük hayranın...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar