bugün

beşiktaş

ağlamayan bebeğe mama vermezler mottosunu düstur edinmişler kendilerine bir kere, alışmış kudurmuştan beterdir, adamlar ağlayarak iki lig şampiyonluğu kazandılar havadan (mahkeme kararıyla), şimdi ota boka ağlıyorlar.
© copyright 2005 - 2026