hiroşima

6 ağustos 1945 yılında amerika'dan atom bomba yiyerek ikinci dünya savasi'nin bitmesine sebep olan iki japon şehrinden birisidir. diğer şehir olan Nagasakiye ise 9 ağustos 1945 günü atom bombası atılmıştır.
© copyright 2005 - 2026