bugün

beşiktaş

her ne kadar tuttuğum takım olmasada zamanında kullandıkları sloganı tuttuğum takım.
kızların gözü hep yükseklerde
paralı pullu şık erkeklerde
bizim onlardan ne eksiğimiz var
beşiktaşlı'yız işte o kadar.
© copyright 2005 - 2026