bugün

beşiktaş

bir gün herkes fb li ya da gs li olabilir. ama beşiktaşlı olmak herkese kısmet olmaz maalesef, o yüzden bu kadar da üzülmeyin yahu, saldırmayın...başka bir hayatta...
© copyright 2005 - 2026