bugün

pipi ile diyaloglar

pipi:sahip
sahip:ne var ne oldu yine
pipi:sen beni sevmiyosssssuuuun
sahip:yok seviyorum olurmu öyle şey.
pipi:haaaayır sevmiyosunnnnn
sahip:bak ağlama dayanamıyorum.dur bi peçete veriyim sna.
pipi:ibne yine olayı 31e bağladın!!!!
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026