teoman

" gece 4'te benim alkolsüz olduğum yoktur zaten " demesi beni gülmekten ikiye bölmüştür efendim. kendisini takdir ediyorum yaşam tarzını itiraf edeyim kıskanıyorum..
© copyright 2005 - 2026