bugün

rekatlon

Reklam dünyası bir savaş alanı. Çok az kişinin varolabildiği, varolamayanların ne olduğunun bilinmediği zorlu bir dekatlon reklamcılık. 10 zorlu aşamanın kıyasıya yaşandığı ve sürekli tekrarlandığı bir alan.

Bakmayın kamuflaj falan olduğuna; militarist bir yarışma değil Rekatlon. ironi diyelim, siz gerisini anlayın. Hatta, Ahmet Haşim’den devşirme bir Ekşi Sözlük klişesini devreye sokmanın tam zamanı! ironiden anlamayan nesle aşina değiliz.

bu seneki yarışmanın sitesindeki tanımı. 4. sü düzenlenecek ve çok zevkli ve çekişmeli ve yararlı ve zor olacaktır. acilen takımlar kurulmalıdır. teşekkürler marketingist tir.

http://www.rekatlon.com/index.asp
© copyright 2005 - 2026