bugün

rescue dawn

finali, yani abd askerini pohpohlaması dışında güzel film. bir de film boyunca f4 görmek için bakındım durdum. ulan bir tane bile göstermezler mi be? viet nam demek f4 ve mig 14 demekti benim bildiğim...
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026