teoman

abi senin emekli olma vaktin gelmedi mi?
baban da öldü, hadi canım.
hatta o oturduğun bar taburesi var ya.. işte o.

yeter lan yıllardır, depresif parayonlarla başımızda bık bık söylediğin. anladık rokır abimizsin, asisin falan ama, yeter. olmamış bak..
insanlık halleri demişsin, o da olmamış işte.

edit:koca albümde sadece uçurtmalar parçasının introsunda iş vardır, kulağa hitap eder.

olmamış teo, ergenler bile yemez bunu.
© copyright 2005 - 2026