bugün

wembley

1986'da queen'in muhtesem bir performans sergiledigi konserini verdigi, ingilizlerin ustun stadyumu. hic sevmem totos ingilizleri (audrey ve judithcigim sizleri tenzih ederim, guzellerim benim) ama bu stadyum ile ingiltere'ye gitme istegi uyaniyor insanda yahu..
© copyright 2005 - 2026